Verified Startup
GAMEGİNE Games we imagine...

  • Girişimin Bulunduğu Aşama Ödeyen Müşteriler
  • Girişimin Bulunduğu Sektör Oyun, AR & VR
  • Lokasyon Ankara, Türkiye
  • Kuruluş Tarihi Ekim 2022
  • Çalışan Sayısı 21-50
  • Web Adresi www.gamegine.games
  • Sosyal Medya
  • Bu startup şirketleşmiştir.
Radarıma Ekle Mesaj At

Girişim Özeti

Gamegine piyasada sürekli tekrara düşmüş, aynı tema ve motifleri biraz değiştirerek yenilik olarak sunmaya çalışan ürünlerin aksine son kullanıcıya gerçekten yeni deneyimler sunarak eğlendirecek.

İş Modeli

Şirketimiz, oyun yazılımı alanında faaliyet göstermekte ve yeni üç oyun ürününü ile bir AR-GE projesini piyasaya sürmeyi planlamaktadır. İş modelimiz aşağıda açıklanmıştır:

Beklenen Ticari Kazanımlar:

Ürün Satışları: Yeni oyunumuzun satışlarından beklenen gelir.
Abonelik Modeli: Sürekli gelir elde etmek için abonelik modelini kullanmayı planlıyoruz.
İçerik Satışları: Ek içerik paketleri, kostüm ve eşyaların satışlarından elde edilen gelir.
Reklam Gelirleri: Oyun içi reklamlar ve sponsorluk anlaşmaları yoluyla elde edilen gelir.

Arttırılabilirlik ve Sürdürülebilirlik:

Yeni Oyun İçeriği: Düzenli güncellemeler ve yeni içerik ekleyerek mevcut kullanıcıları tutmak ve yeni kullanıcılar çekmek.
Kullanıcı Topluluğu: Oyuncular arasında etkileşimi artırmak ve sadık bir kullanıcı topluluğu oluşturmak için çevrimiçi forumlar ve sosyal medya kullanımı.
Çapraz Platform Desteği: Farklı platformlarda oynanabilirliği artırmak.
Uluslararası Genişleme: Yurtdışı pazarlarda büyümeyi hedeflemek.

Satış ve Pazarlama Planı:

Ürün Tanıtımı:

Lansman öncesi tanıtım kampanyaları: Tanıtım fragmanları, teaserlar ve oyun içeriği paylaşımlarıyla heyecan yaratmak.
Lansman: Oyunun resmi piyasaya sürülmesi, basın açıklamaları ve lansman etkinlikleri.
Sosyal Medya Pazarlama: Oyunun sosyal medya platformlarında tanıtımı ve kullanıcı etkileşimi.
Influencer İşbirlikleri: Oyun incelemeleri ve tanıtımları için oyun sektörü etkileyicileriyle işbirliği.

Satış Kanalları:

Online Mağazalar: Oyun, çevrimiçi oyun platformları üzerinden satılacak.
Mobil Uygulama Mağazaları: Mobil oyun versiyonları, iOS ve Android platformlarındaki mağazalarda sunulacak.
Perakende Mağazaları: Fiziksel kopyalar, büyük perakende mağazalarında satılacak.

Fiyatlandırma Stratejileri:

Ücretsiz İndirme ve Freemium Model: Oyunu ücretsiz indirme ve oynamaya başlama seçeneği sunulacak. İçerik satışları ve reklam gelirleri ile kazanç sağlanacak.
Ücretli Versiyon: Premium bir versiyon da sunulacak ve ek özelliklere sahip olacak.
Abonelik Modeli: Aylık veya yıllık aboneliklerle premium içeriğe erişim sunulacak.
Bu ticarileşme ve pazarlama stratejileri, hem kısa vadeli gelir elde etmeyi hem de uzun vadeli başarı ve büyümeyi hedeflemekte ve şirketimizin finansal başarısını sürdürmeyi amaçlamaktadır.

Pazar ve Rekabet

Oyun salonlarının doğuşundan ev konsollarının yükselişine kadar oyun endüstrisi son birkaç on yılda katlanarak arttı. 2020 yılında küresel oyun endüstrisinin geliri 165 milyar dolar civarında gerçekleşti; ve 2020 yılında dünya çapında 2,7 milyar oyuncu vardı. Gelir Akışına göre 50 Yıllık Oyun Tarihi (1970-2020) aşağıdaki grafikte yer almaktadır:


2022 verilerine göre oyun endüstrisinin küresel pazar değeri 184,4 Milyar dolar. 2027 yılına kadar büyüme oranı yıllık %3,7 seviyeye ulaşması bekleniyor.

Oyun sektörün 2027 yılına kadar küresel pazar büyüklüğün değeri 220 Milyar dolar olması bekleniyor.

Pazarın büyüme hızını etkileyen önemli faktörler şunlar ;

Kullanıcı sayısının her yıl artması.
Gelişen teknoloji ile daha detaylı ve özgün ürünlerin pazardaki tüketimi tetiklemesi.

Oyunların kullanım amaçlarının sadece eğlence ile kısıtlanmaması, eğitim oyunları, oyunlaştırma ve simülasyon üretimi.
Hedef pazarlarımız için dünya haritası üzerinde bir renklendirme kullandık. Mavi ile işaretlenmiş ülkeler kur dalgalanmalarından etkilenmeyen ürünün tam dolar fiyatını vermeye hazır kullanıcılardan oluşuyor. Sarı ve kırmızı (Türkiye) ile işaretlenmiş yerler ise kur dalgalanmalarından etkilenen veya ekonomik sebeplerle yerel fiyatlandırma uygulanması gereken pazarlardır. Boyut ve kullanıcı sayısı olarak kendi başına bir dev olan Çin ise iki kategoriden de bağımsız olup siyasi sebepler ve belirli regülasyonlar neticesiyle giriş için belirli yayıncı firmalarla anlaşma sağlanması gerekmektedir.

Pazarlama ve satış stratejimizde iş yapma kolaylığı endeksi, enflasyon oranı, nüfus büyüme oranı, güvenlik endeksi, kişi başı milli gelir ve satınalma gücü paritesi oranı baz alınarak değerlendirme yapılmış, değeri yüksek olan ülkeler önceliklendirilmiştir.

Erişimini kolayca sağla!
Erişimini kolayca sağla!

Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!

Bu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!

Bu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!

Bu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Yakında

Yakında!

Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.