Çiçek İkonu
Aktif Yatırım Turunda

Bu girişim 400.000 TL yatırım aramaktadır.

Detayı Gör
gameSTEM 4-9 yaş oyunlaştırılmış, bilim ve üretim odaklı öğrenme.

  • Girişimin Bulunduğu Aşama Ödeyen Müşteriler
  • Girişimin Bulunduğu Sektör Bilgi & İçerik, Oyun, Eğitim
  • Lokasyon Eskişehir, Türkiye
  • Kuruluş Tarihi Ocak 2013
  • Çalışan Sayısı 1-3
  • Web Adresi www.cabukogrenme.com
  • Sosyal Medya
Radarıma Ekle Mesaj At

Girişim Özeti

Teknolojiyi üreten şirket kurucularının BAŞLANGIÇ NOKTALARINI ve GELİŞİMLERİNİ inceledim. Hepsinin ortak noktası, ilk okul yıllarından itibaren, geleneksel okul kalıplarının dışına çıkarak TEMEL BİLİMLER ile ilgili BÜTÜNLEŞİK bilgileri fiziksel deneyimlemeye çok yoğun zaman harcamalarıdır. Bunun sonucu olarak DİSİPLİNLERARASI bakış açıları oluşmuş. Nöroloji bilimi açısından deneyimlemelerin %80 fiziksel olması esastır.
2013yılında Temel Bilimlerin (bilim, teknoloji, mühendislik, matematik)
başlangıç bilgilerini, BÜTÜNLEŞİK ve görsel hale getirip oyunlaştırdım. 2019 yılına kadar, ödeme yapan 4-9 yaş öğrenci lerim ile ORGANİK oyun uygulamaları yaptım.
Altı yıl devam eden organik oyun uygulamaları sonucunda;
-Disiplinlerarası bakış açısı,
-Derin öğrenme,
-Aktif öğrenme ve kalıcı bellek kodlama
-Oyunlaştırma dan dolayı; zevkli ve hızlı örenme oluştuğunu gözlemledim.

2020 Dünya Ekonomik Formu yapıldı. Kasım ayında sonuç bildirgelerini yayınladılar. Önümüzdeki yıllarda en çok ihtiyaç duyulacak beceriler, 15 madde halinde sıralandı. İlk beş maddede, benim, organik oyun uygulamalarımdan, öğrencilerimden elde ettiğim geri bildirimlerim ile bire bir örtüşmekte.
-Analitik düşünce ve yenilik
-Aktif öğrenme ve Karmaşık problem çözme
-Eleştirel düşünme ve analiz
-Yaratıcılık, özgünlük ve girişim
-Akıl yürütme, problem çözme ve fikir oluşturma.

İş Modeli

İş modelimiz iki aşamalı;
1.aşama
-Online oyun uygulamaları.
Nöroloji bilimi açısından deneyimlemelerin %80 fiziksel olması esastır.
-e-ticaret sitesi, oyun seti maket parça satışı.
2.aşama
Mobil oyun.

Pazar ve Rekabet

Online oyun uygulamaları sırasında, ilk aşamada sadece oyun seti maket parça satışından gelir hedeflendim. Nöroloji bilimi açısından deneyimlemelerin %80 fiziksel olması esastır.
Türkiye de 4-9 yaş öğrenci sayısı 6 milyon civarında. İki yıl içinde bunların %15 ine ulaşmak mümkün. 70 milyon TL gelir oluşmakta.
Dünya pazarı %15 ı 5 milyar TL gelir oluşturmakta.
Rekabet
Görsel ve içeriklerimizin GERÇEK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLİMİŞ, BİLİM TEMELLİ olması ve YAPICI; ÜRETİCİ BELLEK oluşumu ile satranç oyunundan ayrışmaktayız.
Son 10 yılda, dünyada yaygınlaşması hızlanan STEM uygulamalarından, BAŞLANGIÇ BİLGİLERİ ve OYUNLAŞTIRMA bulundurmamız ile farklıyız.

Erişimini kolayca sağla!
Erişimini kolayca sağla!

Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!

Bu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!

Bu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!

Bu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Yakında

Yakında!

Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.