Çiçek İkonu
Aktif Yatırım Turunda

Bu girişim 400.000 TL yatırım aramaktadır.

Detayı Gör
gameSTEM Oyunlaştırılmış, temel bilimler bütünsel deneyim ile bilinçaltı kullanımı.

  • Girişimin Bulunduğu Aşama Ödeyen Müşteriler
  • Girişimin Bulunduğu Sektör Bilgi & İçerik, Oyun, Eğitim
  • Lokasyon Eskişehir, Türkiye
  • Kuruluş Tarihi Ocak 2013
  • Çalışan Sayısı 1-3
  • Web Adresi www.cabukogrenme.com
  • Sosyal Medya
Radarıma Ekle Mesaj At

Girişim Özeti

Bir apartman dairesinde doğdunuz ve büyüdünüz. Hiç dışarı çıkmadınız. (Elon Musk,Bill Gates, …….hariç). Apartman dairesi çok kalabalık oldu. Dışarısı karanlık. Işık olmadan dolaşamazsınız. Kibrit, çakmak satıcılarının yanı sıra, doğal enerjisi olan el fenerleri(Oyunlaştırılmış, Temel Bilimler Bütünsel deneyim) var. Paranız var.
Hangisini satın alırsınız?
Okullarda uygulanan klasik öğrenme modeli tekrara dayalı ezber bilgilerden oluşur.  Pasif öğrenme olduğu için geçici bellekte, yüzeysel bilgiler oluşmakta. Çabuk unutulmakta. Bu nedenle günümüzdeki üretim ve tüketim süreçleri yüzeysel bilgiler ile düzenlenmiştir.
Temel bilimlerin, bütünsel olarak kullanımına dayalı öğrenme modeli aktif öğrenmedir, bilgide genişleme, derinleşme ve kalıcı bellek kaydı oluşturur. Yetenek gelişimi ve dönüşümü gerçekleşir. Bilinçaltı aktive olur.
2013 yılında, Temel Bilimlerin(Bilim, Matematik, Mühendislik, Kodlama) başlangıç bilgilerini, gerçek yaşam ile ilişkilendirerek, BÜTÜNSEL ve görsel hale getirip, oyunlaştırdım. Ödeme yapan öğrencilerim ile altı yıl oyun setleri ile organik oyun uygulamaları yaptım. Bu süre zarfında, öğrencilerimde;
-Disiplinlerarası öğrenme farkındalığı,
-Merak ve yaratıcılık bellek kapasitelerinde, katlanarak artış oluştuğunu,
-Uygulamalara,  özellikle kız çocuklarının ilgi ve katılımın artığını, 
 gözlemledim.
Nöroloji bilimine göre kalıcı belleğin(bilinçaltı) kapasitesi, geçici belleğin bir milyon katıdır.
Günümüz bilgi çağında, geçici bellekten, kalıcı belleğe geçiş seçenek değil, zorunluluktur.
Oyunlaştırılmış, temel bilimler bütünsel deneyim ile sürdürülebilir büyüme, iklim değişikliği ve çevre konularında kalıcı ve hızlı çözümler üretmek mümkün.

İş Modeli

İş modelimiz iki aşamalı;
1..aşama Mobil oyun
Marketler indirme
Uygulama içi reklam
Uygulama içi satın alma
Oyun projesi güncellemeler
2.aşama
-Online oyun uygulamaları, Youtube canlı yayınları.
(Nöroloji bilimi açısından, fiziksel oyun setlerinin, oyun uygulamaları sırasında kullanmak, kazanımları katlanarak artırmakta)
-e-ticaret sitesi, artırılmış büyüklükte oyun seti maket parça satışı.

Pazar ve Rekabet

Pazar
Bilgi çağında, kalıcı bellek aktivasyonu seçenek olmaktan çıkıp, zorunluluk haline gelmiştir. Buna göre dünya nüfusunun %60 potansiyel müşterimizdir. Günümüz piyasa koşullarında üç yılda bu pazarın %10 a ulaşmak mümkün.
Potansiyel müşteri 5 milyar
3 yılık hedef %10 500 milyon
3 yıllık gelir 1 miyar + TL

Rekabet
Görsel ve içeriklerimizin GERÇEK YAŞAM İLE İLİŞKİLENDİRİLİMİŞ, BİLİM TEMELLİ olması farklı zorluk seviyeleri, merkeziyet siz başlangıç konumları ve takımlar halinde oynanması ile satranç oyunundan ayrışmaktayız.
Okullarda son 10 yılda, dünyada yaygınlaşması hızlanan STEM uygulamalarından, BAŞLANGIÇ BİLGİLERİ ve OYUNLAŞTIRMA bulundurmamız ile farklıyız.

Erişimini kolayca sağla!
Erişimini kolayca sağla!

Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!

Bu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!

Bu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!

Bu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Yakında

Yakında!

Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.