kaldirirmi.com Bilgisayarın acaba bu oyunu kaldırır mı? Üye olup sistemini taratman yeterli...

  • Girişimin Bulunduğu Aşama Kullanıcılar
  • Girişimin Bulunduğu Sektör Oyun, SaaS & PaaS
  • Lokasyon Eskişehir, Türkiye
  • Kuruluş Tarihi Mayıs 2017
  • Web Adresi kaldirirmi.com
  • Bu startup şirketleşmiştir.
Radarıma Ekle Mesaj At

Girişim Özeti

kaldirirmi.com, oyun oynamayı seven her kullanıcının rahatlıkla kullanabileceği, oynamak istedikleri oyunları bilgisayarlarında oynayıp oynayamayacağını görebileceği bir web sayfasıdır.
Kullanıcıların, siteye üye olarak, bilgisayarlarının sistem özelliklerini bir kez tanıtmaları gerekmektedir. Sitede, ya kullanıcının bilgisayarının oyunu “kaldırabileceği” ya da bilgisayarının hangi bileşeninin oyunu “kaldıramayacağı” gösterilecektir. Şu anda beta haliyle yayında olan projede, yakında, FPS istatistikleri edinilip mükemmel ölçüm sonuçları sunulacak. İçindeki yapay zeka sayesinde de oynanmak istenen oyuna göre özel bilgisayarlar en ekonomik şekilde toplanacak ve donanım önerileri ona göre yapılacaktır.
Ayrıca tabii ki oyun satışlarımız da olacak ve Mayıs 2018 içinde başlayacak.

İş Modeli

Projenin çıkış noktası, benim oyun oynamayı çok seven biri olmam ve yeni çıkan ya da çıkacak olan oyunların sıkı takipçisi olmam aslında. Yeni çıkan oyunların hemen hemen hepsi hem görsel hem de işletim gereksinimleri yüksek oyunlardır. Bu oyunu benim bilgisayarım kaldırır mı acaba?” sorusu çıkış noktamızı oluşturdu. Bu işe başlamadan önce, hali hazırdaki rakiplerimiz üzerinden bilgisayarımı test ediyordum. Sonra başka sayfalardan oyunları takip ediyordum. Başka başka sitelerden ise, eksik parçalar için fiyat araştırması yapıyordum. Ve açıkçası zor ve uzun uğraş oluyordu, fikrimi paylaştığım etrafımdaki insanlardan da güzel tepkiler alınca ben de bunların hepsini tek bir sayfada hem de yerli yapım olarak toplamaya karar verdim.

Pazar ve Rekabet

Hedefimiz Türkiye'nin teknoloji ve oyun pazarına giriş yapabilmek. Türkiye sınırlarında, oyun oynayan herkes bu sistemi kullanabilir. Ancak, en temel hedef kitlemizin, 12-35 yaş aralığında, % 80 erkek, olduğunu söyleyebiliriz. Türkiye, 2016 yılı dijital oyun pazarında 2 milyar TL pazar payına sahip. Ülke sınırları içerisinde, lisanslı oyun ve oyun içi satın alma yapan kişi sayısı yaklaşık 18 milyondur. Bu rakam, ülke nüfusunun neredeyse dörtte birine eşittir. Yaptığımız araştırmalardan sonra, her oyuncunun yıllık ortalama 110 TL civarı harcama yaptığını belirledik. Örnek verecek olursak, 1-4 Şubat 2018 tarihleri arasında, İstanbul'da gerçekleşen ve katılımı ücretli olan GIST(Gaming İstanbul) oyun fuarını yaklaşık 400.000 kişi ziyaret etmiştir.

Erişimini kolayca sağla!
Erişimini kolayca sağla!

Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!

Bu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!

Bu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!

Bu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele

Haber Bulunmamaktadır

Bu girişim ile ilgili henüz bir haber yayınlanmadı.

Yakında

Yakında!

Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.