Satranç oyununda, Matematik, Fen, Kodlama, Teknoloji ve Mühendislik baslangiç bilgileri birlikte kullanılır.
Bu bilgileri, somut ve görsel hale getirip, çocukların günlük yaşamları ile ilişkilendirince, farklı zorluk derecesinde limitsiz oyun oluşur.
Oyun, öğrenme hızını en az 20 kat artırır.
Sevmek, bilgiyi kullanmanın ilk şartıdır.
Kalptaşı oyunu bunu gerçekleştirir.
- www.kalptaşı.com;
Kalptaşı oyun seti satışı.
- www.cabukogrenme.com;
Ebeveynler ve öğretmenler için icerik ve oyunların görsel anlatımı.
Çocuklar, bu bilgileri oyun seti üzerinde uygulaycılarıdır.
- STEM temelli dijital oyunlar.
TÜİK verilerine göre Türkiye'de 3-9 yaş çocuk sayısı 6 milyon civarında.
"Bilgi ezberleme" esaslı klasik öğretim sistemi yaklaşık olarak 350 yıldır uygulanmakta. "Bilgiyi kullanma" temelli öğretim sistemine , küresel düzeyde yaklaşık olarak 6 yıldır değişim ve dönüşüm çalışmaları yapılmakta.
Klasik uygulamaları ve alışkanlikları aşmak çok zorlu bir yolculuk.
Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.
Hemen Kayıt OlBu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.
Hemen Kayıt OlBu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.
Hemen Paketleri İnceleBu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.
Hemen Paketleri İnceleBu girişim ile ilgili henüz bir haber yayınlanmadı.
Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.