Çiçek İkonu
Aktif Yatırım Turunda

Bu girişim 700.000 TL yatırım aramaktadır.

Detayı Gör
STEM Oyunları IQ yükselir, yetenekler netleşir, gelişir. Cinsiyet ayrımcılığı sonlanır.

  • Girişimin Bulunduğu Aşama Ödeyen Müşteriler
  • Girişimin Bulunduğu Sektör Bilgi & İçerik, Oyun, Eğitim
  • Lokasyon Eskişehir, Türkiye
  • Kuruluş Tarihi Ocak 2013
  • Çalışan Sayısı 1-3
  • Web Adresi www.cabukogrenme.com
  • Sosyal Medya
Radarıma Ekle Mesaj At

Girişim Özeti

- 2019 Avrupa Parlamentosu anket sonucu: ‘’Bilim Okuryazarlık’’ standartların çok altında. Neden? https://data.europa.eu/doi/10.2861/806854
- Nörobilim: Zihnimizin işletim sistemi kuantum bilgisayar düzeyinde. Fakat kullandığımız kısmı sıfıra yakın. Neden?
- Geleneksel satranç: Görseller, adlar, renkler çocuk pedagojisine uygun değildir. Oyun içeriği, zorluk derecesi çok yüksek tek oyun olması, yararlanamayan oranını %99 yapmakta. Doğrusu nasıl olmalı?
- Türkiye 2005 IQ 94, 2023 IQ 86. Standart IQ 100. Neden? Kaynak: World Population Review

Sorun:
Geleneksel öğrenme, öğretmen merkezli, ayrışık ve ezberci bir yaklaşıma dayanan bir öğrenme yöntemidir, bireylerin sadece bilgilenmesini sağlar, ancak öğrenmelerini sağlamaz.

Çözüm:
Bütüncül ve deneyimsel öğrenme(STEM) yöntemi, bireylerin zihinsel kapasitelerini(IQ) artırır, yeteneklerini ortaya çıkarır ve geliştirir.
Oyunlaştırma kazanımları ortalama 20 kat artırır.

STEM oyunlarında (Oyunlaştırılmış Bütüncül Deneyimsel Öğrenme), Bilim ve Gerçek Yaşam başlangıç bilgileri bütünleşik halde görselleştirildi ve oyunlaştırıldı. 4-12 yaş öğrenciler ile oyun uygulamaları yapıldı.
STEM oyunları, 2-3 ay içinde ölçeklenebilir olarak, bireylerin zihinsel kapasitelerini artırır, yeteneklerini ortaya çıkarır ve geliştirir.
NİTELİKLİ İNSAN GÜCÜ; SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK:

Not: https://hundred.org/en/innovations/gamestem
AB destekli, Finlandiya merkezli küresel organizasyon tarafından kısa listeye alındım.

İş Modeli

1. Aşama; Dijital Platform -Online Öğrenme
- Oyun uygulama ve yarışma rehberliği.
- Fiziki oyun setleri ile kazanımlar %90'nın üzerinde. Dijital oyun setlerinde kazanımlar %10 geçmiyor)
- Oyun arkadaşı bulma
- Hibrit yarışma organizasyonları
- Canlı veya Yapay Zeka desteği
2. Aşama;
Mobil Oyun ve Yarışma sitesi.

Pazar ve Rekabet

4-12 yaş çocuk sayısı;
Dünya: 800 milyon
Türkiye: 8 milyon
Hedef Müşteri: %10
Hedef kazanç: Müşteri X 10 dolar
Geleneksel uygulamalar bilgilenmeyi esas almakta. Öğrenme oluşmaz ise zihnin bilgi işleme kapasitesi sınırlanmakta.
-Mental Up, Elevate, Beynex Bilişsel sağlık, Inflow- Bilişsel davranışçı terapi.
- Lisanslama ve tasarım tescil.

Yer Aldığı Portföyler

paymes
Girişimci Parkı
Erişimini kolayca sağla!
Erişimini kolayca sağla!

Bu girişime ait ekip bilgilerini görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!
Kayıt ol, önemli gelişmelere erişim sağla!

Bu girişime ait önemli gelişmeleri görüntülemek için hemen kayıt ol.

Hemen Kayıt Ol
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, yatırımlara erişim sağla!

Bu girişime ait yatırım bilgilerine erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!
Hesabını yükselt, dokümanlara erişim sağla!

Bu girişime ait dokümanlara erişebilmek için üyeliğinizi premium hesaplardan birine yükseltin.

Hemen Paketleri İncele
Yakında

Yakında!

Bu özellik çok yakında aktif olacak. Bu ve diğer tüm yeniliklerden haberdar olmak için bizi takip edebilirsin.